اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

شروع دوباره لیگ فردای رئیس‌شدن «خادم»| استقلال رودرروی مس

  • کد خبر: ۶۰۱۰۷
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
شروع دوباره لیگ فردای رئیس‌شدن «خادم»| استقلال رودرروی مس
دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران پس از ۲ هفته تعطیلی از امروز آغاز می‌شود و استقلال در کویر باید به مصاف مس برود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۸ مسابقه شروع خواهد شد. نیمکت بسیاری از تیم‌ها در تعطیلات نیم‌فصل دستخوش تغییرات زیادی شده بود؛ رسول خطیبی از آلومینیوم اراک به تراکتور تبریز رفت، مجتبی حسینی از نفت مسجدسلیمان به ذوب‌آهن. برخی تیم‌ها هم سرمربی خود را تغییر دادند و به سراغ مربیان بدون تیم رفتند. مهدی پاشازاده جانشین سعید اخباری شد. قبل از نیم‌فصل اول هم البته مجید جلالی جانشین فاضلی در نساجی شد؛ اما هیچ تغییر مثبتی در نتایج رخ نداد.

مس رفسنجان - استقلال؛ کار سخت فکری در کویر

مس رفسنجان در ۶ بازی آخرش در دور رفت بازنده نشد تا بتواند با نتایجی درخشان، خود را به رده هشتم جدول لیگ برساند؛ رتبه‌ای که برای تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده مس رفسنجان در بازی رفت در ورزشگاه آزادی ۲‌بر ۰ بازنده شد و حالا محمد ربیعی، سرمربی مس، به‌دنبال جبران است.
 
استقلال که در نیم‌فصل اول هفته‌ها در صدر جدول بود، با شکست مقابل سپاهان در هفته آخر به رده سوم جدول سقوط کرد؛ البته آبی‌پوشان با پرسپولیس صدرنشین فقط ۴‌امتیاز فاصله دارند، اما شکست مقابل سپاهان تبعات و حواشی زیادی برای تیم فکری ایجاد کرد؛ از شایعه‌های عجیب در‌مورد برکناری سرمربی استقلال گرفته تا قهر و جدایی برخی بازیکنان. به‌هر‌حال استقلال اگر می‌خواهد دوباره با هوادارانش آشتی کند، باید دور برگشت را نیز مثل دور رفت لیگ با برد آغاز کرده و از حواشی مخرب پیشگیری کند. البته استقلال مشکلات زیادی برایش رخ داد؛ از ناراحتی و قهر مهدی قایدی گرفته تا بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی و.... با‌این‌حال استقلال باید خودش را پیدا کند. آبی‌ها در صورت برد می‌تواند تا رده دوم جدول صعود کند؛ ولی مس رفسنجان هم در رؤیای بردن استقلال و رسیدن به رده چهارم جدول است.

سپاهان - گل‌گهر سیرجان؛ گذر امیر به اصفهان افتاد

این بازی برای اصفهانی‌ها و تیم سپاهان یک بازی ویژه است؛ جایی‌که آن‌ها مقابل سرمربی فصل گذشته خود قرار می‌گیرند و طبیعی است که هواداران سپاهان دوست داشته باشند با محرم نویدکیا تیم قلعه‌نویی را شکست دهند، اما پرافتخارترین سرمربی لیگ راحت تسلیم نمی‌شود. البته گل‌گهر سیرجان بعد از شکست سنگین ۵‌بر ۰ مقابل پرسپولیس در بازی معوقه خود دچار حواشی شد و حالا قلعه‌نویی باید تمام هنر مربیگری خود را به کار بگیرد تا تیم را به آرامش و موفقیت برساند.
 
محرم نویدکیا با صحبت‌هایش نشان داد که یک مربی با‌دانش و جوان برای آینده فوتبال اصفهان و حتی ایران است که بعد از باخت به‌دنبال بهانه نیست و بعد از برد هم مغرور نمی‌شود. سپاهان در صورت شکست‌دادن تیم قلعه‌نویی شانس صدرنشینی را دارد که در‌این‌صورت بهترین نتیجه را زردپوشان اصفهانی خواهند گرفت؛ اما اگر قلعه‌نویی بتواند از سپاهان امتیاز بگیرد، در‌آ‌ن‌صورت خیال پرسپولیس را در صدر جدول راحت می‌کند.

پرسپولیس - سایپا؛ استارت قهرمانی پنجم

پرسپولیس با‌وجود نتایج پرنوسانی که در ابتدای نیم‌فصل گرفت، در انتها توانست قهرمان نیم‌فصل شود. این عنوان، تشریفاتی به نظر می‌رسد؛ اما سرخ‌پوشان تهرانی در ۴ دوره قبلی هم که قهرمان لیگ شدند، در ۳ دوره قهرمان نیم‌فصل شده بودند. پرسپولیس سی‌امتیازی هنوز هم با ۸ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را دارد و کار سایپا برای گل‌زنی به این تیم بسیار دشوار است؛ زیرا سایپا و ماشین‌سازی با ۱۰ گل زده ضعیف‌ترین خطوط حمله لیگ را دارند.
 
از‌سوی‌دیگر پیروز قربانی، مربی سایپا، در هفته‌های گذشته اعلام کرده بود پرسپولیس فنی‌ترین تیم لیگ است؛ مسئله‌ای که خیلی به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد و آن‌ها از بازیکن اسبق تیمشان گلایه کردند. پرسپولیس اگر می‌خواهد برای پنجمین مرتبه قهرمان لیگ شود، باید دور برگشت را هم با برد شروع کند. سایپا با ۱۷‌امتیاز در رده سیزدهم جدول است و اگر برنده شود، ۳ پله در جدول لیگ صعود خواهد کرد، اما در صورت باخت در جدول لیگ، جایش دست‌نخورده باقی می‌ماند. نارنجی‌پوشان تهرانی در ۳ دیدار آخرشان ۲ باخت و یک مساوی کسب کردند که نتیجه‌ای مطلوب نیست، اما پرسپولیس با ۳ برد متوالی صدرنشین نیم‌فصل اول لیگ شد.

برنامه بازی‌های این هفته لیگ برتر بدین شرح است: نفت مسجدسلیمان - تراکتور، ساعت:۱۵:۰۰ / مس رفسنجان - استقلال، ساعت:۱۵:۰۰ / ماشین‌سازی‌تبریز - شهر‌خودرو، ساعت:۱۵:۰۰ / نساجی مازندران - آلومینیوم اراک، ساعت:۱۵:۰۰ / پیکان - صنعت‌نفت آبادان، ساعت:۱۵:۰۰ / سپاهان - گل‌گهر سیرجان، ساعت:۱۵:۴۵ / پرسپولیس - سایپا، ساعت:۱۷:۲۵ / فولاد - ذوب‌آهن، ساعت:۱۷:۳۵
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->